Skip to main content
Svar

beställa simkort

  • October 24, 2025
  • 2 svar
  • 80 visningar

Hej

jag kan inte beställa nytt simkort på Mitt3. Har försökt i 2 dagar. Samma felmeddelande 

försök senare

Bäst svar av Pettersson

@Gurujoh Hej,

 

har du logga in med Mobilt BankID? Har du testat på flera olika enheter - tänker om du testat på datorn, testa gärna i Mitt3-appen i mobilen :)

2 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

@Gurujoh Hej 👋 Som ni beskriver det så kan jag förstå att det är frustrerande, så jag bollar er vidare att kontakta kundtjänst på 0735-300 400 vardagar 9-18. 


Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • October 24, 2025

@Gurujoh Hej,

 

har du logga in med Mobilt BankID? Har du testat på flera olika enheter - tänker om du testat på datorn, testa gärna i Mitt3-appen i mobilen :)