Skip to main content
Fråga

Bridge Mode NR5111

  • June 22, 2026
  • 2 svar
  • 8 visningar

Hej! Fick hem en NR5111 idag, haft 5103 innan som jag kört i Bridge Mode/ Ip pass.
Fick ett nytt modem då jag uppdaterat abonnemangen. 

Hittar fasen inte det i webbgränssnittet på detta modem, stödjer ej?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • June 22, 2026

@Hallonskalle Hej,

 

vet att det har varierat lite mellan olika modeller. Kan du kika under Network Setting → APN → välj den som är “Enabled”  och tryck på modify. Finns det en inställning där som är “IP-passthrough”? 


  • Trådskapare
  • Entusiast
  • June 22, 2026

Hej, näe varit inne och kikat där med men verkar inte finns något. Kollat på dem flesta tipsen och även typ från andra som har NR7303 men finns inget under dem instruktionerna heller