Efter stormen i måndags har vi inte kunnat använda ett abonnemang på hela veckan.vi är två som jobbar hemma och behöver vårt internet. Vad är det som händer? När kan vi lita på ett nät igen
Hej & Välkommen !
Vad jag kan se så är det inga driftstörningar i Västerås & på täcknings kartan så ser det ju mycket gott ut med teoretisk täckning . Men kan ju skilja såklart beroende på vart i Västerås just ni bor .
Nu vet inte jag dock inte om ni delar surf via en router eller via mobiler . Men eftersom att jag får känsla av , så ha det funkat bra innan “Stormen “ i måndags för er. Så jag skulle råda er att kontakta Kundservice för och se vad som hänt . Värt och notera är ju om det inte blir bättre är att kräva en “Täckningsanmälan “ .
Chatten är det det enda tillgängliga över helgen , dock får jag känsla av att dom inte hanterar sådant här ärende enligt nedan krav .Men skadar ju inte att lyfta att det är något fel .
Annars är det ju mail då , men är ju inte direkt kontakt med en hanterare då och så tar de ju en svarstid som är oviss . Sista sättet , och egentligen det bästa är att vänta till måndag & ringa in och prata med kundservice om vad som skett .
Hoppas det löser sig snarast för er så ni kan fortsätta arbeta hemifrån ! :)
-
Ring oss
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: 09.00–18.00 Lördag–söndag: Stängt -
Chatta med oss
Chatten är stängd. Du kan skriva till oss via epostformuläret
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: 09.00–19.00 Lördag: 09.00–15.00 Söndagar & Helgdagar: stängt Vi hanterar inte följande ärenden via chatten, ring istället angående:
- Uppsägning
- Teknisk felsökning
- Täckning
- Returer
- Företagsärenden
Mvh F
Grymt och utförligt svar
Hur ser det ut för er nu
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.