Hej,
har under en lång tid haft problem med nätverk på mobilen. Trots att det står 5G och har nästan hela fylld, så laddar inte appar. Har även obegränsad med surf.
Hej,
har under en lång tid haft problem med nätverk på mobilen. Trots att det står 5G och har nästan hela fylld, så laddar inte appar. Har även obegränsad med surf.
tråkigt att det inte fungerar som det ska!
Fungerar det bättre på andra platser eller upplever du att det krånglar på flera olika platser? Vet du om andra med Tre upplever samma sak i området?
Om du går in på https://fast.com i din telefons webbläsare, vad får du för resultat då?
Hej,
om jag inte har wifi på kommer jag inte ens in på sidan. Bor i Göteborg .. något som påverkar nätet här? Har haft problem oavsett vart i Göteborg.
då låter det som att det är något med din telefon som gör att det inte fungerar. Det finns inget generellt fel med nätet i Göteborg just nu.
Vilken telefonmodell är det du har? Har du testat att starta om din mobil ordentligt?
Hej,
om jag inte har wifi på kommer jag inte ens in på sidan. Bor i Göteborg .. något som påverkar nätet här? Har haft problem oavsett vart i Göteborg.
Hej,
Hejsan
Tråkigt att du upplever problem med nätet. Precis som
En sak jag brukar rekommendera är att man testar att nollställa/återställa nätverksinställningarna på telefonen. Detta går till på lite olika sätt beroende på vilken mobiltelefon man har.
För iPhone:
För Samsung:
Skulle detta inte lösa problemen du upplever, kan jag rekommendera att du testar SIM-kortet i en annan telefon. Fungerar nätverket i den andra mobiltelefonen kan vi konstatera att problemet sitter i din nuvarande hårdvara.
Återkom gärna då du hunnit kika på detta och berätta hur allt gått! Du är även varmt välkommen att höra av dig om det skulle uppstå någon fråga eller fundering under tiden
Samma här, bor i göteborg och nätet är kasst. Driftstörningar?
Sitter med företagsnätet nu som är telenor och det funkar fint på mobilen. Så ligger väl nog på tre
Samma här, bor i göteborg och nätet är kasst. Driftstörningar?
Hejsan
Tråkigt att även du upplever problem med täckningen i Göteborg.
Kan vara värt att slänga ett öga på täckningskartan. Skulle rekommendera samma sak för dig
Återkom gärna med hur det ser ut för er!
Sitter med företagsnätet nu som är telenor och det funkar fint på mobilen. Så ligger väl nog på tre
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.