Skip to main content
Besvarat

Dålig täckning i Borås

  • 22 June 2024
  • 1 svar
  • 56 visningar

Hej. 

Varför Varför Varför lurar mig!!!!

Varför i Borås Sjöbo som jag bor på Ekängsgatan ingen bra nätverk inte 5G bara 4G Varför????? Jag har vänta längre tid När jag har skaffat abonnemang tre de sa till mig efter 5 månad eller 3 månad blir det 5G

Jag har problem med min TV kanaler bufflar kanaler stannar hela tiden grund av mitt  tre internet har inte bra inte stark internet nätverk bara dåliga internet bara sämre sämre internet bara dåliga nätverk bara problem jag är inte nöjd med er internet Varför??? Kan ni bygga  bra internet bygga bättre internet 5G bygga när ni kommer bygga 5G???????? Som jag bor Sjöbo  När???????? Vilken år ni kommer bygga 5G Jag är trött trött trött med hos er tre inte bra internet bara dåliga????.

Jag skojar inte? Bara jag betalar dåliga internet.  Lurar mig! Efter 5 månad eller 3 månad.  Ingen respekt?

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Nishowan Ahmed Hassan!

Tråkigt att höra att du inte har en bra upplevelse av nätet där du bor.

Jag har kikat på vår täckningskarta (som du kan se här) och ser att vi har 5G i Borås, men det kan vara så att 5G inte täcker exakt där du befinner dig. Senast vecka 24 så byggde vi ut ytterligare 5G i Borås så jag hoppas att det byggs mer och blir bättre för dig inom kort.

Är det så att täckningen inte fungerar som den ska, så är det bäst att du kontaktar oss så kan vi hjälpa dig med en felanmälan. Klicka här.

Svara