Skip to main content
Besvarat

Dåligt batteri på telefonen

  • 28 september 2018
  • 1 svar
  • 390 visningar

Hej! Fick med en telefon i mitt abonnemang som jag började använda i mars i år (2018). Det är en iphone SE. Batteriet har plötsligt blivit jättedåligt och jag måste ladda telefonen två gånger om dagen om jag ska kunna använda den.
Känner att telefonen åtminstone borde fungera att använda under abonnemangets bindningstid, vilken denna inte kommer göra.
Kan man få en ny telefon eller batteri?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Tristan

Hej Vilja!

Någon ny mobiltelefon är det inte troligt att du får för att ditt batteri inte längre håller hela dagen.

3:s serviceverkstad genomför inte batteribyten men du kan alltid vända dig till Apple som gör det kostnadsfritt inom garantitid eller så länge du har aktivt AppleCare enligt informationen här.

Vill även passa på att tips om Apples råd när det gäller batteriprestanda som du kan läsa här.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • 525 kommentarer
  • Svar
  • 28 september 2018
Hej Vilja!

Någon ny mobiltelefon är det inte troligt att du får för att ditt batteri inte längre håller hela dagen.

3:s serviceverkstad genomför inte batteribyten men du kan alltid vända dig till Apple som gör det kostnadsfritt inom garantitid eller så länge du har aktivt AppleCare enligt informationen här.

Vill även passa på att tips om Apples råd när det gäller batteriprestanda som du kan läsa här.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies