Hej! Fick med en telefon i mitt abonnemang som jag började använda i mars i år (2018). Det är en iphone SE. Batteriet har plötsligt blivit jättedåligt och jag måste ladda telefonen två gånger om dagen om jag ska kunna använda den.
Känner att telefonen åtminstone borde fungera att använda under abonnemangets bindningstid, vilken denna inte kommer göra.
Kan man få en ny telefon eller batteri?
bRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
Sida 1 / 1
Hej Vilja!
Någon ny mobiltelefon är det inte troligt att du får för att ditt batteri inte längre håller hela dagen.
3:s serviceverkstad genomför inte batteribyten men du kan alltid vända dig till Apple som gör det kostnadsfritt inom garantitid eller så länge du har aktivt AppleCare enligt informationen här.
Vill även passa på att tips om Apples råd när det gäller batteriprestanda som du kan läsa här.
Någon ny mobiltelefon är det inte troligt att du får för att ditt batteri inte längre håller hela dagen.
3:s serviceverkstad genomför inte batteribyten men du kan alltid vända dig till Apple som gör det kostnadsfritt inom garantitid eller så länge du har aktivt AppleCare enligt informationen här.
Vill även passa på att tips om Apples råd när det gäller batteriprestanda som du kan läsa här.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.