Hej,
Jag har på sista 2 dygn dåligt hastighet på bredbandet. Jag har återställd routern och det blir ingen bättre då.

Hej,
Jag har på sista 2 dygn dåligt hastighet på bredbandet. Jag har återställd routern och det blir ingen bättre då.

Bäst svar av frodrik91
Om det inte blivit bättre så är det bra att kontakta 3 kundservice , så dom får till sig att det är något problem i området och utreda det mer. En omstart av enheterna är aldrig fel också.
Här har du deras kontaktuppgifter . Chatt eller telefon.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Antar det gäller både bredband & telefoni . För jag ser att du inte är kopplad på Wi-Fi på telefonen vid dessa mätningar . Men är en markant skillnad på resultatet helt klart. Såg att ena mätningen är ifrån 2022-12-05 . Medans den första häromdan. Är dom ifrån samma område / plats ?
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.