Hej
köpte en iphone av er i mars+abonnemang , nu är ljuder jättedålig iden. Både ljudet in och ljudet ut vid samtal. Hur går jag vidare med detta? Reklamera? Kontakta butik?
Nummer: +46 7X-XXX XX XX
mvh/Zara
Hej
köpte en iphone av er i mars+abonnemang , nu är ljuder jättedålig iden. Både ljudet in och ljudet ut vid samtal. Hur går jag vidare med detta? Reklamera? Kontakta butik?
Nummer: +46 7X-XXX XX XX
mvh/Zara
Bäst svar av Pettersson
du kan självklart kontakta Tre också som kan hjälpa dig att skicka iväg telefonen till verkstad för undersökning.
Mitt förslag att kontakta Apple var för att de är tillverkaren av telefonen och har oftast bäst koll på lösningar som du kan testa själv. De kan även hjälpa dig med ett garantiärende genom dem - har du även en auktoriserad Apple-verkstad eller Apple Store i närheten kan de även ibland byta ut telefonen direkt över disk om felet är bekräftat via supporten.
Apple ser även vad du har för garanti på telefonen. 👍
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.