Skip to main content
Svar

dåligt wifi

• July 27, 2025
  • 4 svar
  • 104 visningar

Hej! Vi var jättenöjda med bredbandet men nu har vi dåligt wifi. Sista 3 månader har vi detta problem. Kan du hjälpa mig snälla ! Jag bor i Bergsjön i Göteborg. 
Ayse

Bäst svar av Limpen

Okej! Har ni testat att fabriksåterställa routern? Om inte, skulle jag säga att det är nästa steg. Behöver du hjälp med hur man gör detta skulle jag rekommendera att du kontaktar vår bredbandsavdelning genom att ringa till vår kundservice och klicka dig fram genom knappvalen. De kan också hjälpa dig vidare i felsökningen och förhoppningsvis lösa det problem du upplever med hastigheten. Du hittar kontaktuppgifterna här 🙂

4 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • July 30, 2025

Hej ​@Ayse_I, varmt välkommen till 3Communitty! 👋🏻

Vad har du testat hittills för att åtgärda problemet? Har du gjort några mätningar för att se vilken hastighet bredbandet ligger på?  Hur gammal är routern?

Återkom gärna med svar på ovanstående så kikar vi vidare på detta! 🙂

• Trådskapare
  • Nykomling
  • July 30, 2025

Routern är 2 år gammal. Vi bytte plats på routern, stängde av och satte på den. Men det hjälpte inte

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • July 30, 2025

Okej! Har ni testat att fabriksåterställa routern? Om inte, skulle jag säga att det är nästa steg. Behöver du hjälp med hur man gör detta skulle jag rekommendera att du kontaktar vår bredbandsavdelning genom att ringa till vår kundservice och klicka dig fram genom knappvalen. De kan också hjälpa dig vidare i felsökningen och förhoppningsvis lösa det problem du upplever med hastigheten. Du hittar kontaktuppgifterna här 🙂

• Trådskapare
  • Nykomling
  • July 30, 2025

Vi ska göra det 👍 tack för hjälpen!