Besvarat

Data problem

  • 13 september 2018
  • 3 svar
  • 118 visningar

Hej jag är i London o jag får inte i gång surfen jag har på romingen men när jag tittar på åtgjord roming så står det noll hur får jag i gång datatrafik kunde ni beretta hur man får i gång det Med vänlig hälsning, Peter

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Tristan 13 september 2018, 19:31

Hej Peter!

Har du prövat med att starta om din mobil?
Det kan hjälpa till med att få igång mobildatafunktionen.

Ifall det inte löser ditt problem och du har såväl mobildata som roaming aktiverad kan du testa med att stänga av WiFi, om du inte redan har den funktion avstängd.

Fungerar det fortfarande inte att komma ut på nätet kan det vara fråga om en spärr på ditt abonnemang och då behöver du ta kontakt med Kundservice på +46 735 300 400.
Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Peter!

Har du prövat med att starta om din mobil?
Det kan hjälpa till med att få igång mobildatafunktionen.

Ifall det inte löser ditt problem och du har såväl mobildata som roaming aktiverad kan du testa med att stänga av WiFi, om du inte redan har den funktion avstängd.

Fungerar det fortfarande inte att komma ut på nätet kan det vara fråga om en spärr på ditt abonnemang och då behöver du ta kontakt med Kundservice på +46 735 300 400.
Användarnivå 5
Emblem +10
Hej igen!

Fick du någon ordning på din surf i London?
Ja det va en spärr som låg i kontot mitt tack för hjälpen👍

Svara