Skip to main content
Skillad
December 20, 2020
Besvarat

datamängd/motorola one action

• December 20, 2020
  • 3 svar
  • 83 visningar

Jag undrar varför datamängden inte minskar/ökar i telefonen? det brukar gå och se hur mycket data man använt under en viss period, till exempel från början till slutet på månaden. Men det är mindre i telefonens inställningar(ca:3gb) när man kollar på nätverk. Men i tre appen är det typ halv månads förbrukning nu, har 25gb surf.

Om man återställer nätverksinställningarna börjar den om från 0?

Bäst svar av JeppePeppe

@ny abonnent Jag vet av egen användning att den dataförbrukning som telefonen visar ofta inte stämmer överens med den som står i mitt3. Jag rekommenderar därför att du istället håller koll på din förbrukning direkt i mitt3 - där stämmer den alltid :grin:

3 svar

Emanuel
    Pensionerad Moderator
    Pensionerad Moderator
    December 21, 2020

Hejsan @ny abonnent 

Det ska gå att nollställa statistiken strax under ikonen som påvisar statistiken. Är det en iPhone? 

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    ny abonnentTrådskapare
    Skillad
    December 21, 2020

läste du allt? nej det är Motorola jag har en iPhone också dom verkar annorlunda än android.

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    December 28, 2020

@ny abonnent Jag vet av egen användning att den dataförbrukning som telefonen visar ofta inte stämmer överens med den som står i mitt3. Jag rekommenderar därför att du istället håller koll på din förbrukning direkt i mitt3 - där stämmer den alltid :grin:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.