Skip to main content
Rookie
November 7, 2019
Besvarat

driftstörning i gagnef

• November 7, 2019
  • 6 svar
  • 143 visningar

Jag har helt plötsligt ingen mottagning i gagnef kommun, närmare bestämt i mockfjärd.

Någon som vet nåt??

Bäst svar av Leum

Har samma problem i Vansbro.

6 svar

LeumSvar
    Registrerad användare
    November 7, 2019

Har samma problem i Vansbro.

KajKjellTrådskapare
    Rookie
    November 7, 2019

Jag har startat om telefonen flera gånger & tagit ur simkortet 2 gånger... nu har det hoppat igång igen.

KajKjellTrådskapare
    Rookie
    November 7, 2019

Nu är d endast nödsamtal igen :(

Mikael Dúi Bolinder
    Entusiast
    November 8, 2019

Jag märkte av detsamma för några dagar sedan i den Stockholmsförort jag bor i. Basstationen som ligger bara några hundra meter från där jag bor var nere och jag blev då kopplad mot en basstation som låg i grannkommunen, nästan en mil bort. Troligen nätuppgraderingar som pågår. Det tog någon timme och sedan var basstationen uppe igen.

Du kanske kan slå på Wi-Fi-samtal om du behöver ringa eller ta emot samtal?

// Mikael
    KajKjellTrådskapare
    Rookie
    November 8, 2019

Ok. Ja vi får se hur det blir under dagen då. Är ingen mottagning än.

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    November 8, 2019

Hejsan @KajKjell, @Mikael Dúi Bolinder och @Leum! Välkommna till 3Community :rainbow:

Beklagar att ni upplever strul i stunden! Tog och kika på vår sida om driftinfo och ser att vi just nu har driftstörning i Vansbro och Laholm. Vi jobbar på att lösa detta och det kommer givetvis uppdateras på sidan då. Här har ni vår sida om driftinfo.

Håller tummarna om att det är löst snart! Tack för er förståelse! :nerd:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.