Besvarat

Driftstörning i Svalöv

  • 10 November 2022
  • 7 svar
  • 76 visningar

Vi har sedan igår upptäckt att vi har driftstörning i Svalöv.

När vi är utanför vårt Wifi så har vi bara H+.

 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 14 November 2022, 10:10

Visa original

7 svar

Upplever samma här i Svalöv sedan igår, både med mitt 4G på telefonen och mitt bredband.

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @MickeFoto och @Hellmann! 👋

Tråkigt att höra att det inte fungerar som det ska. Enligt vår driftinformation så ska det inte vara något problem där för tillfället. Kvarstår problemet fortfarande? Återkom i den här tråden så undersöker jag vidare internt i sådana fall 😊

Konstigt för nät jag sedan ringde er kundservice så sa dom att ni höll på med någon uppdatering på bår närmaste mast och att det skulle vara åtgärdat på måndag.

Ett par timmar efter jag pratat med Diana på er kunservice så fungerade det men igår var det samma problem, men nu funkar det igen, men avvaktar till i morgon för att se om det håller i dig.

/Micke

Både mitt 4G och wifi kom tillbaka i en dag men la nere hela dagen och kvällen igår igen.
Nu fungerar både 4G och wifi idag och jag hoppas de håller i sig. 

Användarnivå 7
Emblem +36

@MickeFoto @Hellmann Hej igen! 

Tråkigt att det strulat så mycket. När jag kikar i våra interna system så ska en mast legat nere nära Svalöv station, men ska numera vara uppe igen!

Så som jag förstår det verkar det fungera för er båda? 😊

Ja det fungerar som det skall nu.

Som jag sa till Diana på kundservice så kunde Ni ha informerat era kunder om att det skulle kunna bli driftstörningar.

Bara en liten feedback.

Är väldigt nöjd med 3 annars.

 

Mvh

Micke

Användarnivå 7
Emblem +36

@MickeFoto Jag är helt med dig! Tack för din feedback 💛

Svara