Skip to main content

Hej!

Vi har sedan mitten på veckan haft otroligt dålig täckning, på tre olika mobiler, och i vissa fall så fungerar inte ens 3G. Mot att ha haft 4 bars så är det knappt 1.

 

Vi misstänkte att det skulle ha att göra med stormen i veckan men det har inte rapporterats eller meddelats till oss kunder. Troligtvis har antennklustret på masten fått sig en kyss och servicepersonal måste komma ut och åtgärda detta.

 

När kommer detta att meddelsd oss kundet och framförallt, när kommer det att åtgärdas?

 

Mvh

/Mikael

Hejsan 🙂, @MikaelB 

Du behöver kontakta kundservice , så dom får till sig informationen om att något inte står rätt till med nätet i ert område . Så kan dom felsöka och möjligtvis göra en felanmälan till rätt avdelning . Förhoppningsvis kommer det igång snarast därefter ! 

Här har du deras kontaktuppgifter .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

/F


Har gjort med det hjälpte mycket lite!

 

🤷🏼‍♂️🤦🏼‍♂️


Fick du ingen förklaring , eller någon anledning till varför ni upplever sämre i erat område ? Tex att det gjordes en felanmälan till tekniska avdelningen . 
 

Att det skett någon förändring i området senaste ifrån Operatören . Eller om det har byggts något i området som förändrat situationen . 

Vad är det för telefoner ni har ? Och är dom uppdaterade med senaste mjukvaran & (appar android ) . 
 

Vad har ni testat hittills ? Det fungerar så fort ni kommer utomhus eller är det en bit bort ? 
 

Och ni gjort klassiska omstarter av era telefon . 
 

/ F 


Lämna en kommentar