Efter att jag installerade eSIM på annan enhet slutade min tel med simkort fungera
vad kul att du testat eSIM!
Det som har hänt är helt förväntat. Du kan endast ha ett aktivt SIM-kort till ditt abonnemang åt gången. När du beställer och aktiverar ett nytt eSIM kommer det fysiska SIM-kortet att avaktiveras.
Önskar du hellre att använda ditt fysiska SIM-kort kan du aktivera det igen via Mitt3 om du loggar in med Mobilt Bank-ID. SIM-kortsnumret behöver du, det finns på det fysiska SIM-kortet.
// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //
// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.