Skip to main content

Efter att jag installerade eSIM på annan enhet slutade min tel med simkort fungera

@Hgh Hej,

 

vad kul att du testat eSIM! 

Det som har hänt är helt förväntat. Du kan endast ha ett aktivt SIM-kort till ditt abonnemang åt gången. När du beställer och aktiverar ett nytt eSIM kommer det fysiska SIM-kortet att avaktiveras.

Önskar du hellre att använda ditt fysiska SIM-kort kan du aktivera det igen via Mitt3 om du loggar in med Mobilt Bank-ID. SIM-kortsnumret behöver du, det finns på det fysiska SIM-kortet.


// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar