Besvarat

Extra sim-kort vill inte fungera


  • Registrerad användare
  • 0 svar
Hej,
hade ringt 2 ggr under veckan för att få igång en extra sim-kort, ni sa att den skulle fungera under dagen när jag ringde då, men nu har det gått några dagar o den har inte fungerat, behöver den igång omgående tack.
icon

Bästa svar av Jocke 23 juli 2018, 08:31

Hej @Sahib och välkommen till 3Community!

Har du gjort en beställning av 3Extra-SIM ska det fungera så fort du har mottagit det. Gör det mot förmodan inte det rekommenderar jag dig starkt att ännu en gång kontakta vår kundservice.

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hej @Sahib och välkommen till 3Community!

Har du gjort en beställning av 3Extra-SIM ska det fungera så fort du har mottagit det. Gör det mot förmodan inte det rekommenderar jag dig starkt att ännu en gång kontakta vår kundservice.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings