Besvarat

Extremt låg hastighet

  • 5 augusti 2020
  • 3 svar
  • 130 visningar

Hej, 

 

Fler som upplever extremt låg hastighet? 

Både telefonerna och bredband hemma ligger nu på 0,17-2Mbit.

När allt funkar brukar jag ligga på 25-45Mbit.

Blir alltid såhär när jag börjar ladda något nytt och spännande... 

 

Mvh 

SPeOR

icon

Bästa svar av Pettersson 6 augusti 2020, 16:55

Hej,

 

När du testar hastigheten med telefonerna, använder du då wifi eller har du stängt av det? Hjälper en omstart av routern?

 

Belastningen varierar över dygnets olika timmar, vilket även påverkar hastigheten. Men självklart är det viktigt att hastigheten även är godkänd när belastningen är högre. :)

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +12

Hej,

 

När du testar hastigheten med telefonerna, använder du då wifi eller har du stängt av det? Hjälper en omstart av routern?

 

Belastningen varierar över dygnets olika timmar, vilket även påverkar hastigheten. Men självklart är det viktigt att hastigheten även är godkänd när belastningen är högre. :)

Helt klart ett lika stort problem här och någon vidare bra kontakt med tre, förutom ett extremt felaktigt fakturerande finns inte 

Användarnivå 7
Emblem +12

@Irriterad kund Tråkigt att det går långsamt för dig! Vad har ni kommit fram till när du har pratat med 3s tekniska support för att felsöka och då eventuellt felanmäla?

Svara