Hej,
Fler som upplever extremt låg hastighet?
Både telefonerna och bredband hemma ligger nu på 0,17-2Mbit.
När allt funkar brukar jag ligga på 25-45Mbit.
Blir alltid såhär när jag börjar ladda något nytt och spännande...
Mvh
SPeOR
Hej,
Fler som upplever extremt låg hastighet?
Både telefonerna och bredband hemma ligger nu på 0,17-2Mbit.
När allt funkar brukar jag ligga på 25-45Mbit.
Blir alltid såhär när jag börjar ladda något nytt och spännande...
Mvh
SPeOR
Hej,
När du testar hastigheten med telefonerna, använder du då wifi eller har du stängt av det? Hjälper en omstart av routern?
Belastningen varierar över dygnets olika timmar, vilket även påverkar hastigheten. Men självklart är det viktigt att hastigheten även är godkänd när belastningen är högre. :)
Helt klart ett lika stort problem här och någon vidare bra kontakt med tre, förutom ett extremt felaktigt fakturerande finns inte
Extremt låg hastighet även här. Vi har haft tres mobila bredband i ett år och har aldrig kommit upp i de hastigheter som utlovas, då bor vi ändå i ett område som enligt täckningskartan har mycket god täckning. Vi har varit i kontakt med supporten vid ett flertal tillfällen. Låst routern till en mast, bytt simkort, startat om routern och nu det sista lämnat in routern för reparation utan att de hittat något fel och när vi får tillbaka den är det ändå samma problem. Att titta på rapport en kväll kräver en hel del tålamod när programmet ideligen stannar. Man ser två minuter sen är det stopp några sekunder, upp till en minut… Tidigare har hastigheten varit något bättre dagtid, då har jag lyckats komma upp i 10-15 mbit/s, de sista veckorna har hastigheten varit nere på 0,4-2. Jag blir tokig, Det funkar ju inte! Dessutom kräver Tre att vi ska betala för reparation av routern. Vad ska jag göra för att få det att funka bättre?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.