Skip to main content

Hej!

Jag har flyttat över mitt gamla nummer till min nya mobil (överflytt). Men, i hälften av fallen visas fortfarande ett annat nummer - både vid samtal (ut) och SMS. Varför? (Numret som jag fick i väntan på att mitt gamla nummer skulle flyttas över till TRE). Hur ska jag göra?

Hälsningar, 

Becka

Hej!

Jag har flyttat över mitt gamla nummer till min nya mobil (överflytt). Men, i hälften av fallen visas fortfarande ett annat nummer - både vid samtal (ut) och SMS. Varför? (Numret som jag fick i väntan på att mitt gamla nummer skulle flyttas över till TRE). Hur ska jag göra?

Hälsningar, 

Becka

@BeckaBecka Välkommen till 3Community 🙌

Ny mobil med nytt abonnemang hos 3 och du ville ta med ditt gamla nummer såklart. Det brukar ta några arbetsdagar och så länge får du som du säger ett tillfälligt nummer. Det ska ju försvinna så fort 3 registrerat ditt gamla nummer på abonnemanget 😃 Det låter märkligt det du skriver dock, har du provat att starta om mobilen? Ibland behövs det 🤞

Om problemet kvarstår, ring kundtjänst på 0735 300 400 - Vardagar 9-18 

Hej! Jag bytte för flera månader sedan, men inte orkat ta tag i det. Ja, jag får ringa kundtjänst. Tack för att du svarade! Trevlig helg!

Hej! Jag bytte för flera månader sedan, men inte orkat ta tag i det. Ja, jag får ringa kundtjänst. Tack för att du svarade! Trevlig helg!

@BeckaBecka Detsamma 🎉🎉

Lämna en kommentar