Besvarat

Fel på bredband och tv

  • 12 december 2018
  • 4 svar
  • 73 visningar

Jag har ett ärende nr ctt 1447397 inte hört ngt på 2 veckor. Vad händer med felsökningen?
betalar för 100 men får ut ca 34-39. Inte klokt!
hälsningar
AnbMarie
icon

Bästa svar av Erik 17 december 2018, 10:34

Hej @AnneMi!
Som @Pettersson skriver erbjuder vi varken fast bredband eller TV, kan det vara så att du tänker på en annan leverantör? 🙂
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

gäller detta fast bredband?

Tre erbjuder nämligen bara mobilt bredband och det ger ingen garanterad hastighet.
Användarnivå 7
Emblem +8
Hej @AnneMi!
Som @Pettersson skriver erbjuder vi varken fast bredband eller TV, kan det vara så att du tänker på en annan leverantör? 🙂
Du har rätt. Jag ber om ursäkt skickade till fel ställe.
god Jul
Ann-Marie
Användarnivå 7
Emblem +8
Du har rätt. Jag ber om ursäkt skickade till fel ställe.
god Jul
Ann-Marie


Ingen fara alls! God Jul Ann-Marie!☺🎀

Svara