Hej. Ser att något som liknar repeatern Zyxel WX5600-T0 figurerar på bilden med den kommande utomhusroutern Zyxel NR7303. Jag har själv repeatern WX5600-T0 operatörslåst till holländska Odido men som ändå fungerar ok i EasyMesh ihop med inomhusrouter NR5103e, men har svårt att acceptera NR5103E som controller och därmed vissa integrationsproblem trots wired backhaul.
Vad heter den firmware till repeatern WX5600-T0 som bäst fungerar ihop med Tres firmware v1.00(ACDJ.2)b1_D0 på 5g-inomhusroutern NR5103E? Om jag själv tar ansvar för allt om det görs en flash med tvång, var kan jag hämta hem Tres egna firmware för repeatern?
Bäst svar av Pettersson
@JonnyG Hej,
det stämmer att det är en repeater som följer med Zyxel NR7303. Modellen som tre skickar med är en Zyxel WX3100-T0. Det är inte riktigt samma modell, några skillnader, antar även att det är skillnaden i mjukvaran som används - Zyxel själva anger det som två olika mjukvaruversioner.
Tre verkar inte ha mjukvaran tillgänglig på sina hemsidor, utan Zyxel-enheterna ska uppdateras automatiskt när de är anslutna till internet.
det stämmer att det är en repeater som följer med Zyxel NR7303. Modellen som tre skickar med är en Zyxel WX3100-T0. Det är inte riktigt samma modell, några skillnader, antar även att det är skillnaden i mjukvaran som används - Zyxel själva anger det som två olika mjukvaruversioner.
Tre verkar inte ha mjukvaran tillgänglig på sina hemsidor, utan Zyxel-enheterna ska uppdateras automatiskt när de är anslutna till internet.