Kan jag använda i Samsung Galaxy 22ultra, flera esim samtidigt från olika operatörer?
Hur gör man det?
Kan jag använda i Samsung Galaxy 22ultra, flera esim samtidigt från olika operatörer?
Hur gör man det?
Hejsan ,
Du kan ha flertalet E-sim . Men kan bara använda 2 aktiva telefonnummer. Antar det räknas som 1 användare med fysiskt Sim-kort och 1 användare med E-sim .
Lite osäker på om man kan ha 2 aktiva E-sim samtidigt. Men kanske är möjligt . Bäst att fråga Samsungs support i den frågan. Vet t.ex att från iPhone 13 så stödjer den att det går att ha 2 aktiva E-sim.
Annars är det att man har flera E-sim. Men får välja bland dom vilka som ska vara aktiva om man har mer än 2 st då.
Varje Operatör som erbjuder E-Sim har sina respektive guider om hur man lägger till just det. Brukar ofta vara ganska så lättåtkomliga på deras hemsidor.Annars vid lätt kontakt av deras kundservice.
https://www.samsung.com/se/support/mobile-devices/galaxy-esim-och-natverksoperatorer-som-stods/
Hoppas det besvarade på din fråga. Alt beror nog på om du har tänkt att ha mer än 2 st aktiva .
/F
Tack för alla svaren!
Så blev det i mitt fall:
2 abonnemang, från 2 olika leverantörer, funkar endast med 1 fysisk Sim kort och 1 e-sim.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.