Skip to main content

Hej,

 

Jag tar upp det nu igen efter 5 år. Täckningen är fortfarande dåligt. Jag ska dela abonnemang med familjmedlem men det verkar som täckningen är jätte dåligt.

 
 
 

Hejsan ​@Mazal1👋

Tråkigt att höra att du inte har en bra upplevelse av täckningen där du bor. 

Ifall du kontaktar vår tekniska avdelning har vi möjlighet att skapa en felanmälan. Innan det, så är det viktigt att du kontrollerar vissa grejer. Detta gör det enklare för oss att kunna hjälpa dig med en felanmälan:

  1. Fungerar det på annan plats än hemmet?
  2. Upplever du problem med surf, sms och samtal?
  3. Har du haft problemet i mer än 6 månader?
  4. Har du surf kvar på abonnemanget?

Du kontaktar sedan våran tekniska avdelning här på våran supportsida.


Hej igen ​@Mazal1!

Jag har precis fått information om att det händer mycket i Umeå just nu kopplat till förbättring av täckning och kapacitet. Så som det ser ut just nu, kommer några siter att byggas ut inom de närmsta veckorna - så jag håller tummarna om att det förbättras för dig inom snar framtid!


Lämna en kommentar