Skip to main content
Besvarat

fortfarande extremt låg uppkopplings hastigeht

• December 24, 2025
  • 1 svar
  • 69 visningar

Har flertalet gånger påpekat att vår uppkopplingshastighet är extremt låg! Försökt med allt ni rekommenderat. Flytta router, starta om, fabriksinställningar. Detta är helt oacceptabelt! Blir bara undviken varje gång vi kontaktar supporten! Ni lever inte upp till utlovat resultat. 
ta gärna tag i detta omgående och kontakta oss så vi vet vad som händer. Annars får vi kontakta en instans som kan hjälpa oss med detta. Känns som man blivit inlurad till tre som kund! 
nedladdningshastighet 1.04 på 5G! 
uruselt! 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan ​@Billsjoe! 👋

Ledsen för sent svar här, det beror på ledighet under jul och nyår.

Här på 3Community blir det tyvärr svårt att gå in på specifika ärenden, då det låter som att vi skulle behöva kika närmre på ditt abonnemang, täckning osv. Jag rekommenderar i ditt fall att kontakta vår tekniska support på kundservice för att felsöka och eventuellt skapa en felanmälan för täckningen hos dig. Det gör du genom att kontakta oss på telefon här.

Jag hoppas att det löser sig för dig! 

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • Svar
  • January 7, 2026

Hejsan ​@Billsjoe! 👋

Ledsen för sent svar här, det beror på ledighet under jul och nyår.

Här på 3Community blir det tyvärr svårt att gå in på specifika ärenden, då det låter som att vi skulle behöva kika närmre på ditt abonnemang, täckning osv. Jag rekommenderar i ditt fall att kontakta vår tekniska support på kundservice för att felsöka och eventuellt skapa en felanmälan för täckningen hos dig. Det gör du genom att kontakta oss på telefon här.

Jag hoppas att det löser sig för dig!