Skip to main content

Har ingen täckning

• 11 maj 2018
  • 3 svar
  • 187 visningar

Hej Angelica heter jag vart kund hos tre sedan jag va 18 år! Just nu finns det igen täckning på tre där jag bor vilket stör mig enormt mycket 😞 men jag vet att det oftast löser sig med tre!

Min iPhone 8 är inne på rep. Då något är fel.
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 11 maj 2018
Neoninja0811 skrev:
Hej Angelica heter jag vart kund hos tre sedan jag va 18 år! Just nu finns det igen täckning på tre där jag bor vilket stör mig enormt mycket 😞 men jag vet att det oftast löser sig med tre!

Min iPhone 8 är inne på rep. Då något är fel.

Hej Angelica, varmt välkommen till 3Community. Vad kul att du hittade hit!
Vill börja med att säga att vi är otroligt glada över att du har varit med oss så länge och hoppas att du är nöjd!

Det låter inte alls bra, det kan vara så att vi har/hade en driftstörning på din ort.
@denise_eriksson som är expert inom ämnet kanske kan hjälpa oss?

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 11 maj 2018
Vilken ort gäller det @Neoninja0811? Tänk på att inte skriva ut hela adressen. 🙂

Hej Angelica!

Denise heter jag och jobbar på 3's tekniska avdelning.
Jag kan absolut hjälpa till med att se om det finns någon driftstörning i ditt område.
Återkom med din ort så ska vi kika!

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies