Bytte från Tele2 till Tre i augusti, fungerade bra med Tele2 men Tre har god mottagning men är helt överbelastat. I mitt fall är jag här för att se allsvensk fotboll.
Täckningsönskemål på Friends Arena tack.
Bytte från Tele2 till Tre i augusti, fungerade bra med Tele2 men Tre har god mottagning men är helt överbelastat. I mitt fall är jag här för att se allsvensk fotboll.
Täckningsönskemål på Friends Arena tack.
Bäst svar av frodrik91
Hejsan 🙂,
Skulle tänka mig att det är väldigt bra kapacitet från samtliga Operatörer inne på Friends Arena. Men även överlag på andra arenor också.
Är det låga hastigheter du får på typ 4G/5G , eller vad upplever du för problem ? Att det mest går segt och ladda sidor och så kanske.
Är det ifrån dagens AIK match med 24.000 Åskådare du syftar på ? För det har ju varit betydligt fler åskådare på plats på den arenan för andra ändamål . Som bör ha varit dimensionerat för att klara av från Operatörerna . Har själv varit på arenan flertalet gånger och aldrig reflekterat över några problem.
Men skadar ju inte att framföra det till Kundservice att du upplevde problem , så man kan se över vad anledningen kan ha varit. Och förbättra det till övriga evenemang där.
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.