Hej
jag har flyttat till Mexico och behöver hjälp med att öppna upp så att jag kan få ett nytt sim-kort som funkar i detta land.
kan ni hjälpa mig med det utan att jag ska behöva ringa er?
hälsningar
jessica dahlbeck
Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej @Jessyj , och varmt välkommen till 3Community!
Du har möjlighet att själv låsa upp din mobiltelefon 12 månader efter inköp via vår hemsida i det fallet att du vill använda ett inhemskt SIM-kort med telefonen som du fått från oss. Du kan läsa mer om hur du går tillväga i artikeln här.
Du har möjlighet att själv låsa upp din mobiltelefon 12 månader efter inköp via vår hemsida i det fallet att du vill använda ett inhemskt SIM-kort med telefonen som du fått från oss. Du kan läsa mer om hur du går tillväga i artikeln här.
Betalade min faktura imorse... varför funkar inte tfn?
Hej PGreenster! :-)
Har du betalat med kort via Mitt3, så låses abonnemanget upp inom en timme. Det kan dock dröja upp till 24 timmar, men sker oftast betydligt snabbare.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.