Besvarat

Hör inte den andra parten ca 10 sekunder

  • 24 oktober 2019
  • 2 svar
  • 27 visningar

Jag har den senaste månaden upplevt problem med mitt abonnemang/min telefon. När jag ringer så blir det “tyst” i ca 10 sekunder där jag inte hör den andra parten och den andra parten hör inte mig. Sedan fungerar det ett par minuter, sedan händer det igen. 

Jag bor i centrala Malmö men det händer även i t.ex. central Stockholm. Jag upplever samma problem både på min gamla telefon iPhone X och på min nya telefon iPhone 11 Pro. Sjukt störigt. Min fru som har hallon upplever inte samma problem. 

Någon som upplever samma sak? Har ett förslag på lösning?

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till teknisk support[/i]

icon

Bästa svar av JeppePeppe 28 oktober 2019, 10:04

Tjena @Jan !

-och välkommen till 3Community :hugging:

 

Verkligen märkligt att samtalen blir så konstiga. Det ska naturligtvis kopplas upp med detsamma, och verkligen inte tysta ner ytterligare mitt i samtalet. För detta så rekommenderar jag verkligen att kontakta vår kundservice per telefon, så kan de felsöka detta och eventuellt felanmäla det ifall det skulle behövas. Här har du numret för att komma i kontakt med rätt avdelning: 0735-300 400 - öppet vardagar 8.00 - 20.00.

 

 

Visa original

2 svar

Användarnivå 3
Emblem +4

Tjena @Jan !

-och välkommen till 3Community :hugging:

 

Verkligen märkligt att samtalen blir så konstiga. Det ska naturligtvis kopplas upp med detsamma, och verkligen inte tysta ner ytterligare mitt i samtalet. För detta så rekommenderar jag verkligen att kontakta vår kundservice per telefon, så kan de felsöka detta och eventuellt felanmäla det ifall det skulle behövas. Här har du numret för att komma i kontakt med rätt avdelning: 0735-300 400 - öppet vardagar 8.00 - 20.00.

 

 

Tack. Återkommer till dem. 👍

Svara