Skip to main content
Besvarat

Ingen internetuppkoppling

  • September 7, 2018
  • 5 svar
  • 681 visningar

Jag har inte haft någon internetuppkoppling på telefonen på hela dagen. Något som är fel hos er?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Tristan

Är det bara internetåtkomsten som det är problem med dvs har du kunnat ringa och ta emot samtal samt hantera SMS?

Har du kontrollerat så att mobildata funktionen är aktiv?
Kan vara bra att stänga av WiFi också medan du felsöker mobildata.

5 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • September 7, 2018
Hej Annika!

Det finns ingen känd och rapporterad driftstörning.

Har du prövat med att starta om din mobil?

Det brukar lösa 9 av 10 upplevda problem.

  • Trådskapare
  • Registrerad användare
  • September 7, 2018
Har startat om den vid flera tillfällen idag men det hjälper inte.

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 7, 2018
Är det bara internetåtkomsten som det är problem med dvs har du kunnat ringa och ta emot samtal samt hantera SMS?

Har du kontrollerat så att mobildata funktionen är aktiv?
Kan vara bra att stänga av WiFi också medan du felsöker mobildata.

  • Trådskapare
  • Registrerad användare
  • September 7, 2018
Mobildata var avstängd 🙈 vet inte riktigt hur jag kommit åt den.
tack för hjälpen!

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • September 7, 2018
Den mänskliga faktorn är mystisk.

Skönt att problemet löste sig så pass enkelt och snabbt för dig.

: )

Ha en trevlig kväll.