Skip to main content

God middag,

 

Startade igång min nya iPhone 11 igår kväll. Ringde några samtal och allt funkade fint. Idag däremot så har jag ingen täckning alls, Wi-Fi funkar dock.

 

Har nollställt nätverk 2 gånger utan resultat. Något förslag på nästa steg?

 

tack

/P

Tjena @Papriken ! Varmt välkommen hit till forumet :rainbow:

 

Märkligt att det inte fungerar som det ska. Kvarstår problemet? Ifall det kvarstår skulle jag rekommendera att testa sätta i SIM-kortet i en annan telefon och försöka använda det där. Ifall problemet uppstår även där så vet vi att det är fel i SIM-kortet/ Abonnemanget :sunglasses:

 

Jag skulle även slå en pling till kundservice efter detta för att veta hur du ska gå vidare. De hjälper dig mer än gärna med felsökning av telefonen. Du når dem på nummer 0735-300 400.

 

Hoppas det löser sig! :grin:


Lämna en kommentar