Skip to main content

Min mobil data har inte fungerat igår eller idag !!!!!

Min mobil data har inte fungerat igår eller idag !!!!!

@Kristina1954 Välkommen till 3Community 🙌

Funkar din mobildata nu? 

Hej ​@Kristina1954 och välkommen till 3Community 👋🏻

Tråkigt att din mobila data inte fungerat. Hoppas att det fungerar bättre för dig nu!
Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.

Återkom gärna med hur det gått, och om du fortfarande upplever problem med nätverket! Tveka inte heller på att höra av dig om det dyker upp någon fråga eller fundering under vägens gång🙂

Hej ​@Kristina1954 och välkommen till 3Community 👋🏻

Tråkigt att din mobila data inte fungerat. Hoppas att det fungerar bättre för dig nu!
Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.

Återkom gärna med hur det gått, och om du fortfarande upplever problem med nätverket! Tveka inte heller på att höra av dig om det dyker upp någon fråga eller fundering under vägens gång🙂

@Limpen Sticker in med ett inlägg här som en respons på ditt svar att;

""Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.""

​​​​Om det är driftstdriftstörningar på mobilnätet i ditt aktuella område och mobildata är det ända man har tillgång till så är det svårt att få tillgång till täckningskartan 😲🤔😉

Därför har jag föreslagit i ett enkät med ​@JeppePeppe att 3 kan isf utnyttja sitt UMTS nät om så finns i berörda områden som har driftstörning till att skicka ut ett SMS med information! 

Hepp hepp 🙌🙌

Lämna en kommentar