Min mobil data har inte fungerat igår eller idag !!!!!
Min mobil data har inte fungerat igår eller idag !!!!!
Funkar din mobildata nu?
Hej
Tråkigt att din mobila data inte fungerat. Hoppas att det fungerar bättre för dig nu!
Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.
Återkom gärna med hur det gått, och om du fortfarande upplever problem med nätverket! Tveka inte heller på att höra av dig om det dyker upp någon fråga eller fundering under vägens gång
Hej
Tråkigt att din mobila data inte fungerat. Hoppas att det fungerar bättre för dig nu!
Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.
Återkom gärna med hur det gått, och om du fortfarande upplever problem med nätverket! Tveka inte heller på att höra av dig om det dyker upp någon fråga eller fundering under vägens gång
""Problem med nätverk kan bero på många olika saker. Det kan bland annat uppstå på grund av en driftstörning. För att kolla om nätverksproblemen är relaterade till en driftstörning i området där du bor, kan du söka upp din adress på vår täckningskarta.""
Om det är driftstdriftstörningar på mobilnätet i ditt aktuella område och mobildata är det ända man har tillgång till så är det svårt att få tillgång till täckningskartan
Därför har jag föreslagit i ett enkät med
Hepp hepp
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.