Besvarat

Ingen påfyllning av surf

  • 1 maj 2020
  • 1 svar
  • 60 visningar

Hej, idag är det ny månad och plötsligt får jag meddelande om att min dotters surf är slut (2GB) trots att hon inte lämnat hemmets Wi-Fi idag. På Mitt3 kan jag inte se att det blivit påfyllt men min egen surf är påfylld idag? Vi har startat om hennes mobil men det fungerade inte heller.

 

Tacksam för hjälp. 
 

 

icon

Bästa svar av Pettersson 2 maj 2020, 21:34

Hej,

 

fungerar det för er nu?

 

Annars låter det spontant som att telefonen har använt mobildata istället för WiFi, av någon anledning. Inne på Mitt3 går det att se användandet dag för dag, där borde det gå att se hur mycket data telefonen har använt utanför WiFi. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +12

Hej,

 

fungerar det för er nu?

 

Annars låter det spontant som att telefonen har använt mobildata istället för WiFi, av någon anledning. Inne på Mitt3 går det att se användandet dag för dag, där borde det gå att se hur mycket data telefonen har använt utanför WiFi. 

Svara