Fråga

Ingen surf med obegränsad surf!!!

  • 28 July 2022
  • 4 svar
  • 196 visningar

Köpte nytt telefon och abonnemang igår och idag är surfen på obegränsad abonnemang till bredband hemma slut?!? Varför händer detta? Och jag är beroende av internet för att kunna jobba hemifrån!!! Hur ska jag lösa det utan att jag kan nå er? Panik och ledsen för jag ändrade bara mitt mobilabonnemang eftersom jag ville skaffa en ny mobil. Ångrar mig starkt nu. Tre de är enda som har teckning där vi bor så kan inte heller välja en annan leverantör. Super ledsen och faktiskt arg.. Jag brukar aldrig bli arg. Finns det en lösning?


4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Karianne Hej,

 

hur menar du att surfen är slut? Har du fått något SMS om det eller är det en notis du har fått gällande detta? Vilken telefon är det du har? :) 

Nja, när jag vill surfa på wifi får jag notis om att det är slut och köpa extra surf. Kan vara kopplad till mitt nya abonnemang men det som då inte stämmer är att jag har internet kvar i mobilen 🤔. Jag ringer till de idag så fort de öppnar och jobbar på hotspot från mobilen så länge. Hoppas det är bara jag som är trög och att det går att lösa! 

Vårt wifi är mobilt bredband, bor på landet. Då jag menar att sen är slut men inte mobilens 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Karianne Jag hänger med! Det låter som att något har förändrats med bredbandsabonnemanget också.. Bra idé att kontakta kundservice - hoppas att det löser sig för dig!

Svara