Skip to main content
Besvarat

Ingen täckning efter aktivering av SIM-kort

• 29 oktober 2018
  • 1 svar
  • 915 visningar

Varför fick jag helt plötsligt ingen täckning på min telefon när jag aktiverade ett nytt abonnemang via sim-kortsnummer och aktiveringkod? Det numret som ej har täckning/ingen mottagning är 07XX-XXXXXX. Återkoppla snarast då jag behöver ringa

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Pettersson

Hej!

Bara för att dubbelkolla, har du det nya simkortet i din telefon? Det vill säga det som har samma simkorts-nummer som det du aktiverade. Simkorts-numret står på själva simkortet och på det större plastkortet simkortet kommer i.

Om du har det; testa att starta om din telefon.

Hjälper något av detta?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 30 oktober 2018
Hej!

Bara för att dubbelkolla, har du det nya simkortet i din telefon? Det vill säga det som har samma simkorts-nummer som det du aktiverade. Simkorts-numret står på själva simkortet och på det större plastkortet simkortet kommer i.

Om du har det; testa att starta om din telefon.

Hjälper något av detta?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies