Hej
mitt ena abonnemang jag ingen täckning längre. Sonen kan alltså inte ringa ut eller ta emot samtal/meddelanden.
Gäller nr: XXXXXXXXXX
mvh Tove Malmström
Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Sida 1 / 1
Hej @ToveMalmström !
Hur har det gått med detta? Upplever du fortfarande problem? Något som jag alltid tipsar om, är att först och främst starta om telefonen om det är så att man upplever problem.
Återkom gärna och berätta lite mer så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
Hur har det gått med detta? Upplever du fortfarande problem? Något som jag alltid tipsar om, är att först och främst starta om telefonen om det är så att man upplever problem.
Återkom gärna och berätta lite mer så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.