Skip to main content
Besvarat

Inget 4G sen 10/8-18 i Överum

  • 15 augusti 2018
  • 2 svar
  • 127 visningar

Har inte haft 4G sen 10/8, Jag bor i Överum, det brukar vara bra täckning 4G. Går åt massor med batteri. Det står inte någon driftstörning, vad är problemet och när åtgärdas det? Har provat starta om och nollställa nätverk men varken min eller mina kollegers mobiler fungerar på 4G. Vad göra ? Byta operatör?

Hasse

Bäst svar av Pettersson

Hej! Kollar man på en driftstörningskarta så har det varit problem med nätet sedan den 10 augusti. Det står en beräknad klartid som är ikväll, vid 19. Men om jag var du skulle jag ringa och felanmält detta ändå, om du inte gjort det ännu :)

Verkar som att 3G delvis krånglar och 4G helt är utslaget.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • Svar
  • 15 augusti 2018
Hej! Kollar man på en driftstörningskarta så har det varit problem med nätet sedan den 10 augusti. Det står en beräknad klartid som är ikväll, vid 19. Men om jag var du skulle jag ringa och felanmält detta ändå, om du inte gjort det ännu :)

Verkar som att 3G delvis krånglar och 4G helt är utslaget.

  • Skribent
  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
  • 15 augusti 2018
Nu har vi 4G igen det hjälper att klaga 🙂

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies