Besvarat

Inget ljud i telefonen

  • 19 October 2018
  • 2 svar
  • 2457 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Har nyligen fått Samsung j bör jag täcknade abonnemang o har använt den i 1 månad nu..i morse slutade alla ljud att fungera i den.. varken karmklockan ringsignal eller övriga ljud fungerar. Vad ska jag göra??
Dock när jag sätter i hörlurar så kan man lyssna på musik...Vad kan det vara för fel?
icon

Bäst svar av Erik 19 October 2018, 19:17

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Har nyligen fått Samsung j bör jag täcknade abonnemang o har använt den i 1 månad nu..i morse slutade alla ljud att fungera i den.. varken karmklockan ringsignal eller övriga ljud fungerar. Vad ska jag göra??
Dock när jag sätter i hörlurar så kan man lyssna på musik...Vad kan det vara för fel?


Hej @Irma, välkommen hit!
Det låter inte alls bra, men som tur handlar det väldigt ofta om mjukvarufel. Har du testat att starta om den? Om problemet kvarstår rekommenderar jag att du återställer den till fabriksinställningar innan du börjar tänka på reparation. (Glöm inte att säkerhetskopiera innehåll)

Instruktioner

Om problemet kvarstår behöver mobilen skickas in på reparation, i denna artikel hittar du all information kring hur du går tillväga.

Berätta hur det har gått!
Användarnivå 5
Emblem +10
Har nyligen fått Samsung j bör jag täcknade abonnemang o har använt den i 1 månad nu..i morse slutade alla ljud att fungera i den.. varken karmklockan ringsignal eller övriga ljud fungerar. Vad ska jag göra??
Dock när jag sätter i hörlurar så kan man lyssna på musik...Vad kan det vara för fel?


Hej Irma!

Du har händelsevis inte råkat komma åt mute-knappen i din mobil?

Det låter nämligen som att du har stängt av utgående ljud via högtalare, vilket gör att du inte hör något om du inte använder hörlursuttaget.

Ta en titt på bilderna här som visar hur man generellt kommer åt den funktionen för Samsung-mobiler.

Svara