Skip to main content
Nykomling
September 24, 2019
Besvarat

Internet funkar dåligt

• September 24, 2019
  • 4 svar
  • 3305 visningar
Mitt mobila nät funkar dåligt/inte alls på min iPhone 11. Har jag rätt inställningar?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till Teknisk support
    Bäst svar av Jocke
    Hej @Zenobia.

Alla inställningar ser bra ut. Utifrån bilden verkar det dock inte som att du har 3G/4G överhuvudtaget där du befinner dig. Det kan vara så att det är en driftstörning i det området du befinner dig. Kolla gärna in driftinformationen på hemsidan.

Det som alltid är värt att prova är att se över så att mobildata är aktivt i telefonens inställningar.
    Är mobildatan aktiv men det fortfarande inte fungerar, prova att återställa nätverksinställningarna.

Mobilguiderna kan guida dig om hur du gör inställningarna i din telefonmodell.

4 svar

Jocke
    Pensionerad Moderator
    JockePensionerad ModeratorSvar
    Pensionerad Moderator
    September 26, 2019
    Hej @Zenobia.

Alla inställningar ser bra ut. Utifrån bilden verkar det dock inte som att du har 3G/4G överhuvudtaget där du befinner dig. Det kan vara så att det är en driftstörning i det området du befinner dig. Kolla gärna in driftinformationen på hemsidan.

Det som alltid är värt att prova är att se över så att mobildata är aktivt i telefonens inställningar.
    Är mobildatan aktiv men det fortfarande inte fungerar, prova att återställa nätverksinställningarna.

Mobilguiderna kan guida dig om hur du gör inställningarna i din telefonmodell.
    Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Rookie
    January 4, 2022

Hej det funka inte internet jag bliv trött någon kontakta mej bredband dåligt 

frodrik91
    Superhjälte
    Superhjälte
    January 4, 2022

Hej det funka inte internet jag bliv trött någon kontakta mej bredband dåligt 

Hej , Välkommen till 3communityt. 

Kan du vara lite mer specifik i vad det är som inte fungerar för dig ? 

Funkar inte ditt internet just för stunden?

Dålig täckning för mobilen ? 

Dålig täckning för mobilt-bredband ? 

Vad får du för resultat när du trycker på start på sidan som är länken under . (Ner hastighet, Upp hastighet & Svarstid.

https://www.speedtest.net/sv

@Karam 

Mvh F

- Varför får man ta in mobiler i badhuset? - Vet inte??? - Mobilerna har simkort...
    JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    January 6, 2022

Grymt svar @frodrik91!

@Karam, har du hunnit kika på dem frågorna? Har problemet löst sig ännu eller kvarstår det?

Återkom gärna så kikar vi vidare! 🔍🤓

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.