Skip to main content

Hej jag köpte en IPhone 15 PRO i somras. Men min Hampton funkar inte, har jämfört inställningar med barnens. Vi har samma men min vibrerar inte. Tacksam för hjälp.

“Hampton”?


Hej jag köpte en IPhone 15 PRO i somras. Men min Hampton funkar inte, har jämfört inställningar med barnens. Vi har samma men min vibrerar inte. Tacksam för hjälp.

 

 

Första reaktionen är börjar det fungera när du startar om telefonen? 

 

Min andra reaktion är att det är ett hårdvarufel och borde täckas av både Apple och Tre. Om den är köpt inom 12 månader. 

 

Kontakta Tres kundtjänst eller butik för att se va dom säger. 

Ibland säkrar jag med hängslen och bälte, då kontaktar jag även Apple för att se om dom har något som täcker vissa fel. 


Hejsan ​@JensB! Välkommen till 3Community 🌈

Har du testat att starta om mobilen som ​@Chipsgeneralen tipsade om? Om det inte fungerar, hur ser det ut i inställningarna? Mina ser ut såhär:

  • Haptik: Spela alltid
  • Tangentbordsfeedback: Ljud och haptik (Gör så att det vibrerar vid tangentklick)
  • Systemhaptik: Aktiverad/påslagen

 

Hur ser dessa ut för dig?

Återkom gärna med hur det har gått eller ifall du har några fler frågor eller funderingar! 😊


Lämna en kommentar