Besvarat

iPhone avaktiverad

  • 14 April 2019
  • 4 svar
  • 518 visningar

Har lyckats avaktivera min IPhone 6 o kan inte låsa upp den sår anslut till iTunes men det går inte att iTunes inte kan ansluta till iPhone eftersom den är låst med lösenord men jag kan inte låsa upp mobilen?? Vad gör jag???

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bäst svar av Jocke 16 April 2019, 09:05

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen till 3Community @Chille007.

Lösenordet din telefon ber om är ett lösenord du själv har valt. Har du mot förmodan glömt bort det behöver hela telefonen återställas med hjälp av Mac OS Catalina. Prova gärna att följa stegen nedan.

  1. Anslut enheten till datorn och öppna Mac OS Catalina. Det kan vara vilken dator som helst med iTunes installerat.
  2. Om du har Iphone 6S eller tidigare: Håll hemknappen och sidoknappen/toppknappen intryckta samtidigt.
  3. Fortsätt tills Itunes visar en dialogruta om att återskapa eller uppdatera.
  4. Välj Återskapa och gå vidare. Vänta sedan tills den är klar.
  5. När du aktiverar igen, välj att återställa från säkerhetskopia.
min dotter har avaktiverat sin iPhone. Försöker komma in på ITunes på min dator fast den är så gammal och långsam.
Kommer in på datorn och hittar iTunes. Måste jag logga in på iTunes för vi kommer inte vidare
får inte upp någon dialogruta. Finns det ingen flik för detta.
Användarnivå 4
Emblem +9
får inte upp någon dialogruta. Finns det ingen flik för detta.

Det ska finnas en mobilsymbol du kan trycka på uppe i vänstra hörnet. Du kan kika här på Apples hemsida där dom visar med bilder och mer. 🙂

Svara