Besvarat

Iphone vill inte ladda

  • 9 June 2021
  • 1 svar
  • 81 visningar

Hej för ungefär ett år sen så beställde jag en telefon via tre, en iphone 7 32gb. Den har fungerat hur fint som helst men igår när jag gick och la mig så hade telefonen 15 procent men jag satte den inte på laddning. Dagen efter vaknar jag och telefonen var död så jag sätter den på laddning och låter den ladda i en timma. Sen märker jag att telefonen inte har startat upp än vilket den brukar göra automatiskt. Jag märker också att när jag håller in på strömknappen så tänds inte ens skärmen för att visa batteriloggan som den brukar. Jag har testat med flera olika laddare som funkar hur bra som helst på andra iphones men min vill inte ens lysa upp hur länge jag låter den ladda. Vad ska jag göra? 

icon

Bäst svar av JeppePeppe 11 June 2021, 11:41

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @williamsontimon:rainbow:

Gud så märkligt att den bara lagt av. Har du kontrollerat att det inte finns ludd eller liknande i själva laddningshålet på telefonen? så att den verkligen får ström :thinking:

Verkar inget vara fel, men att den fortsatt inte får någon ström, så rekommenderar jag att besöka en 3Butik eller ringa in till vår kundservice per telefon för en felsökning - dem nås på nummer 0735-300 400, helgfria vardagar 8.00 - 19.00.

Svara