Skip to main content
Svar

jag har 19GB kvar att använda enligt Mitt Tre men får meddelande om att data surfen är slut och måste köpa mer surf på nummert

  • July 8, 2023
  • 4 svar
  • 324 visningar

jag har 19GB kvar att använda enligt Mitt Tre men får meddelande när man skall surfa på browser om att data surfen är slut och måste köpa mer surf på extra nummert.

Vad är det för fel?

Bäst svar av Nils

Hej @tina.han.yeung !

Beklagar att du upplever problem! Jag anar att det rör sig om datadelningen som inte hoppat igång. Du kan chatta in till kundservice så kan dom se över det och aktivera det åt dig.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh

4 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • July 8, 2023

Hejsan , @tina.han.yeung 

Det låter knasigt !

Vad har du för abonnemang / surfpott ?

Hur ser det ut när du loggar in på Mitt3, gällande användningen dag för dag & samt vad visar det för total användning ? Exempel som nedan .

 

/F


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • July 8, 2023

Det är 20GB abonnemang som där jag nyligen har beställt Extra Användare och fått ett SIM kort för att dela data, det fungerade under en dag, men nu har data delningen slutat att fungera 😕

/T


Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • Svar
  • July 10, 2023

Hej @tina.han.yeung !

Beklagar att du upplever problem! Jag anar att det rör sig om datadelningen som inte hoppat igång. Du kan chatta in till kundservice så kan dom se över det och aktivera det åt dig.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • July 13, 2023

Hej @tina.han.yeung !

Beklagar att du upplever problem! Jag anar att det rör sig om datadelningen som inte hoppat igång. Du kan chatta in till kundservice så kan dom se över det och aktivera det åt dig.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh

Tack

kundservice fixade detta med en ny datadelningen inställning (kanske är en bug när man ansöker om extra användare och direkt ett nummerflytt från en annan operatör)