Fråga

Känner mig lurad på surf

  • 15 August 2022
  • 1 svar
  • 86 visningar

Jag har ett abonnemang med 5gb i grunden och 5gb efter pga att jag är student. När jag ringde kundtjänst förra veckan (för att säga upp mitt abonnemang) sa han att jag hade väldigt bra abonnemang för mitt pris med 10gb surf. I helgen tar min surf slut vilket förvånar mig för de händer aldrig såhär fort. Går in på appen o endast 5gb är använda. Kollar min tidigare faktura där de står att jag har 5gb extra. Så jag ringer idag för att se vad som hänt o ber dem fixa mina 10gb. Då säger han att jag inte haft de sen i juni vilket känns väldigt konstigt då jag har använt både mer än 5gb i både juni o juli. Förstår ej varför mina GB är borta och känner mig väldigt lurad av som inte berättar detta när jag är i kontakt med er 3. 


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉 , @Matildaaaaa99 

 

Jag skulle nog tro det är bäst du hör av dig till kundservice , så dom kan få en översikt över ditt ärende . Rent allmänt så är 5 -10 GB väldigt lite . Skulle nästan säga att det är knappt funktionellt för att surfa . Då detta är ett öppet forum , så kan vi bara ge tips & råd .I dessa fall så är det kundservice som gäller . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Antingen på telefon , men kan även besöka 3butik . 

Med vänlig hälsning, F 

Svara