jag har tagit ut kortet flera ggr men det hjälper inte.
Prova att slå av FaceTime i inställningarna, vänta några sekunder och slå sedan på det igen. Du blir det en ny aktivering.
Inställningar - FaceTime - FaceTime (stäng av, vänta lite, aktivera)
Bra tips @Qwirks, det kan definitivt vara något i inställningarna som spökar - det verkar i vilket fall som att det inte har något med SIM-kortet att göra.
@Micke1922 Hur har det gått? Har det löst sig för dig? 😊
Så här står det, vad kan vara felet? Har stängt av och satt på men denna info kommer upp hela tiden..
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!
Har redan ett konto? Logga in
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklagar, vi kollar fortfarande filens innehåll för att säkerställa att den är säker att ladda ned. Försök igen om några minuter.
Beklagar, vår virusskanner visade att denna fil inte är säker att ladda ned.