Besvarat

Kan inte surfa längre? Har data redan tagit slut?

  • 3 augusti 2018
  • 3 svar
  • 83 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 svar
Varför kan jag inte längre surfa?
Det kan inte ta slut än.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Nils 6 augusti 2018, 13:09

Hej Lyl och varmt välkommen till 3Community! :-)

Precis som Pettersson skriver så löser sig detta oftast med att man startar om sin telefon. Hjälpte det dig?
Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej! Får du något felmeddelande eller hur märker du att det inte fungerar? Har du testat att starta om din mobil?
Samma sak här. Varit så några dagar att surfen slutar fungera. Kommer inte nåt felmeddelande mer än att internet saknas när man försöker surfa. Sen hoppar det igång igen efter ett tag.
Användarnivå 4
Emblem +10
Hej Lyl och varmt välkommen till 3Community! :-)

Precis som Pettersson skriver så löser sig detta oftast med att man startar om sin telefon. Hjälpte det dig?

Svara