Jg förlängde mitt abonnemang med 3 och fick ny telefon , min gamla telefon s8 edge råkade jag tappa häromdagen och den har inte kodlås, i den finns jätte viktiga koder, bankid, swisch osv osv . Finns det nått sätt att se var den är någonstans ? Behöver verkligen hitta den ! Min nuvarande nya telefon är s10 och den har simkortet som är kopplat till mitt nummer, den gamla telefonen har inget simkort i sig men kan använda den när jag är nära wifi. Finns det nått sätt att spåra eller nått ?
rRedigerat] - Titeln har ändrats för att tydligare spegla frågan
Sida 1 / 1
Halloj @Jensbringner och välkommen hit!
Det var verkligen tråkigt att höra. Om du har igång "Hitta min mobil" i den du tappat så ska det gå att se vart den senaste befunnit sig. Är inte denna funktion igång så går det nog inte att se vart tyvärr
Framöver, om du vill aktivera denna funktion så hittar du en guider längre ned på denna sida.
Det var verkligen tråkigt att höra. Om du har igång "Hitta min mobil" i den du tappat så ska det gå att se vart den senaste befunnit sig. Är inte denna funktion igång så går det nog inte att se vart tyvärr
Framöver, om du vill aktivera denna funktion så hittar du en guider längre ned på denna sida.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.