Skip to main content
Registrerad användare
September 3, 2019
Besvarat

Kan jag spåra min telefon?

• September 3, 2019
  • 1 svar
  • 754 visningar
Jg förlängde mitt abonnemang med 3 och fick ny telefon , min gamla telefon s8 edge råkade jag tappa häromdagen och den har inte kodlås, i den finns jätte viktiga koder, bankid, swisch osv osv . Finns det nått sätt att se var den är någonstans ? Behöver verkligen hitta den ! Min nuvarande nya telefon är s10 och den har simkortet som är kopplat till mitt nummer, den gamla telefonen har inget simkort i sig men kan använda den när jag är nära wifi. Finns det nått sätt att spåra eller nått ?

[Redigerat] - Titeln har ändrats för att tydligare spegla frågan
Bäst svar av JeppePeppe
Halloj @Jensbringner och välkommen hit! 👋

Det var verkligen tråkigt att höra. Om du har igång "Hitta min mobil" i den du tappat så ska det gå att se vart den senaste befunnit sig. Är inte denna funktion igång så går det nog inte att se vart tyvärr 😔

Framöver, om du vill aktivera denna funktion så hittar du en guider längre ned på denna sida.

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
September 5, 2019
Halloj @Jensbringner och välkommen hit! 👋

Det var verkligen tråkigt att höra. Om du har igång "Hitta min mobil" i den du tappat så ska det gå att se vart den senaste befunnit sig. Är inte denna funktion igång så går det nog inte att se vart tyvärr 😔

Framöver, om du vill aktivera denna funktion så hittar du en guider längre ned på denna sida.
Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.