Fråga

Knappt täckning hemma längre.

  • 8 July 2019
  • 1 svar
  • 171 visningar

Skaffade 3 för ca 1,5 år sedan. Då var täckningen mycket god här hemma. Nu senaste månaden har jag max 2 pluppar i mottagning hemma. Och är jag i sovrummet så har jag för det mesta Endas Nödsamtal. Var inne i butik och fick då veta att vi tydligen hamnat i någon radioskugga helt plötsligt?!
Har felanmält detta, men det verkar ju som om att det kommer ta tid. Har ca 6 månader kvar, och skulle egentligen vilja avsluta detta nu då samtal ej funkar ( Och nej funktionen wifi samtal finns ej på min mobil ) men tydligen kan ni inte göra det, fast jag fått informationen att ni visst kan, pga att ni har rätt till att kolla vad problemet är.

Så om jag blir fast i 6 månader och behöva betala för abonnemang som knappt fungerar, så kan jag lova att 3 är det sista företaget jag kommer rekommendera till någon och absolut inte återvända till

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

när gjorde du felanmälan? Om de kommer fram till att det inte är något fel som de kan åtgärda kommer de nog att presentera olika lösningar. Kan tänka mig att det inte tar mer än 1-2 veckor för en felanmälan att hanteras fullständigt om det inte är ett utbrett fel.

Svara