Skip to main content
Nykomling
August 16, 2023
Fråga

ladda ner java script?

• August 16, 2023
  • 6 svar
  • 117 visningar

Men snälla… hur många gånger skall jag skriva

frågan… hur man laddar ner java script?

6 svar

Superhjälte
    August 16, 2023

@leopar23 Hej,

ett javascript är inget du behöver ladda ner, det är något som kan köras i de flesta vanliga webbläsare ändå. I vilket syfte är det du behöver detta? Samt vilken webbläsare och enhet (dator, mobil, vilken modell) är det du använder dig utav?

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
    leopar23Trådskapare
    Nykomling
    August 17, 2023

Hej 

Jag har en Iphone SE. Jag prenumererar på 

Expressen och jag får order om att använda JavaScript förstår inte varför. Webbläsare Chrome.

Vill tillägga att jag har försökt gå via appen Safari…hår ej.

Mvh

Nykomling
    August 20, 2023

Kolla och se om du har avaktiverat javascript:
    “Go to Safari > Preferences and click on Security (has a padlock symbol). There at the bottom you'll see a check box for activating/de-activating Java script. ...”

https://discussions.apple.com/thread/254033496

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    August 31, 2023

@leopar23 Har problemet löst sig ännu? 😊

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    leopar23Trådskapare
    Nykomling
    September 1, 2023

Nej!!!!!

frodrik91
    Superhjälte
    Superhjälte
    September 4, 2023

@leopar23

På din iPhone går du till ” Inställningsr - > Safari ” längre ner i tabellen ” → Avancerat ( Längst ner ) → JavaScript ska stå som ”Grön bock ✅ ” . Testa därefter om det funkar på Safari . 

Ta en titt och se om det finns uppdateringar i Appstore att göra , speciellt för Chrome . Det är alltid bra att hålla appar & även systemprogramvaran uppdaterad till senaste versionerna för bästa funktionalitet och säkerhet . 

Gällande Chrome , så bör det vara inkluderat . Så testa att möjligtvis radera din webbhistorik gällande expressen hemsidan och se om det löser problemet . 

/ F 

- Varför får man ta in mobiler i badhuset? - Vet inte??? - Mobilerna har simkort...