Fråga

ladda ner java script?

  • 16 August 2023
  • 6 svar
  • 81 visningar

Men snälla… hur många gånger skall jag skriva

frågan… hur man laddar ner java script?


6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@leopar23 Hej,

 

ett javascript är inget du behöver ladda ner, det är något som kan köras i de flesta vanliga webbläsare ändå. I vilket syfte är det du behöver detta? Samt vilken webbläsare och enhet (dator, mobil, vilken modell) är det du använder dig utav?

Hej 

Jag har en Iphone SE. Jag prenumererar på 

Expressen och jag får order om att använda JavaScript förstår inte varför. Webbläsare Chrome.

Vill tillägga att jag har försökt gå via appen Safari…hår ej.

Mvh

Kolla och se om du har avaktiverat javascript:
“Go to Safari > Preferences and click on Security (has a padlock symbol). There at the bottom you'll see a check box for activating/de-activating Java script. ...”
 

https://discussions.apple.com/thread/254033496

Användarnivå 7
Emblem +36

@leopar23 Har problemet löst sig ännu? 😊

Nej!!!!!

Användarnivå 6
Emblem +40

@leopar23

På din iPhone går du till ” Inställningsr - > Safari ” längre ner i tabellen ” → Avancerat ( Längst ner ) → JavaScript ska stå som ”Grön bock ✅ ” . Testa därefter om det funkar på Safari . 

Ta en titt och se om det finns uppdateringar i Appstore att göra , speciellt för Chrome . Det är alltid bra att hålla appar & även systemprogramvaran uppdaterad till senaste versionerna för bästa funktionalitet och säkerhet . 

Gällande Chrome , så bör det vara inkluderat . Så testa att möjligtvis radera din webbhistorik gällande expressen hemsidan och se om det löser problemet . 
 

/ F 

Svara