Leveranser vid förbeställning av IPhone Xs

  • 19 September 2018
  • 8 svar
  • 876 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Levereras dom den 21/9?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till lounge

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

8 svar

Användarnivå 2
Förhoppningsvis, lite beroende på när Tre får in dem från Apple. I värsta fall så kommer de sent och inte hinner att skeppas innan fredag. Skulle vart Nice dock om Tre uppdaterade processen mer. Så skulle det lugna många. Information är makt.... 🙂
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej!

När det gäller Apple så är informationen väldigt hemlig. Jag är väldigt säker på att 3 kommer göra allt de kan för att få ut telefonerna så snabbt som möjligt - de tjänar ju inget på att ha ett lager med massa oanvändas iPhones.

Tidigare år har telefonerna skickats ut under torsdagen, så att de har nått kunderna (som får ta del av första leveransen) redan på fredagen.

När just din telefon kommer beror också på när du beställde den, en minut hit eller dit kan påverka, för 3 kan ju bara skicka ut så många telefoner som de har fått.

Så; det går inte att svara på när du får den. Men så fort som möjligt är nog 3s mål. Så fort de har lite mer information kommer du kunna söka på 3s hemsida och du kommer kunna se på Mitt3 att din bindningstid förändras när den skickas 🙂
Användarnivå 1
Jag fick precis en avisering om att Postnord hade fått elektronisk information från Hi3G 3Brand om min leverans. Frågan är om informationen registreras i förhand eller om 3 nu har börjat förbereda leveranserna...
Användarnivå 7
Emblem +40
Jag fick precis en avisering om att Postnord hade fått elektronisk information från Hi3G 3Brand om min leverans. Frågan är om informationen registreras i förhand eller om 3 nu har börjat förbereda leveranserna...

De registreras mest troligt i samband med att ett fysiskt paket finns för dig. Om du kollar inne på Mitt3 så borde du kunna se att bindningstid och abonnemangsform har uppdaterats när den skickats. 🙂
Användarnivå 2
Oh, spännande.... håller tummarna för dig.
Användarnivå 2
Hoppas de lägger upp leveransinfosidan igen då så man kan söka och spana hejvilt
Användarnivå 2
Nu ligger sidan som man kan söka leverans på uppe igen.... ❤️❤️

http://www.tre.se/iphoneleverans
Användarnivå 1
Status: leverans 21 september 😁

iPhone XS 256GB Space Grey, beställde via telefon som befintlig kund och fick bekräftelsemail 09.14 på fredagen.

Svara